2014. 12. 27.

Cukkini saláta cukkini sajttal

Ép testben ép lélek! Vagy fordítva? Mindegy! Van az úgy, hogy ordít a szervezetünk, vagy a lelkünk a törődésért és olykor figyelmen kívül hagyva a jeleket csak megyünk tovább. Csináljuk, tesszük, végezzük és adunk, adunk. Aztán sajnáljuk magunkat még több erőért, megújult energiákért, amikért már küszködünk. Döntenem kellett! És aztán saját napot tartottam. Egy teljes napot! Az én napomat. Lelkiimeret furdalás nélkül. 4 órás gyógytea-masszázs-jóga-ebéd kombó, ahol csak és kizárólag velem foglalkoztak, aztán egy frissítő arcmasszázs és megújuló arcpakolások, forraltbor, majd teoretikusan megkoronázva önmagam, szép haj. Felpócolt lábbal, újabb forraltbort szürcsölgetve elégedetten nyugtáztam a napomat. Csak én, a testem, a lelkem és akik értem voltak. Ebéd közben tudtam, hogy meg fogom osztani azt a csodálatos salátát, amit a Betti készített nekem, mert nem csak egyszerű, de fantasztikus is.
Egy cukkinit lereszeltem, majd egy evőkanál olivaolajat összekevertem egy teáskanál dijoni mustárral és a salátára öntöttem. Megszórtam tökmaggal és cukkini sajtot tettem rá. A cukkini sajthoz szintén egy zöldség kell. Felkockázva puhára főztem annyi vízben, ami ellepte, aztán pépesre turmixoltam. Picit megsóztam, frissen őrölt borsot szórtam rá és egy evőkanál reszelt parmezán sajtot, majd felfőztem, amíg a sajt elolvadt. Folyamatos kevergetés mellett, langyosra hült állapotban, hozzákevertem egy evőkanál zselatinport és formába öntve hagytam kihülve megdermedni. Ennyi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése