2014. 12. 02.

Narancstea házilag

Amikor ezt a képet készítettem és leginkább arra öszpontosítottam, hogy középen a kiscsomag éles legyen, nem is tűnt fel a háttérben engem figyelő másik kiscsomag. Úgy érzem verseny nélkül nyerte el a kép lényegét a narancsteám receptjével szemben és most valahogy as sem izgat, hogy nem a legjobb a képminőség, mert egy olyan pillanat, ami mellett nem tudtam elmenni csak úgy. Olyan jófej! De megosztom a narancsteám azért is!
Narancsfacsarás után maradt egy csomó jó vastag héj. Eltávolítottam a fehér részt, ami keserűvé teszi a gyümölcsöt, felaprítottam a héjat, kiterítettem sütőpapírral bélelt tepszire és 130fokon 40 perc alatt megszárítottam. Én magában iszom, de mézzel is nagyon finom!
Nekem van olyan bögrém, aminek saját szűrője és fedele van, de pár hónapja találtam egy képet, ahol gézbe csavarták a teafüvet és úgy forrázták le. Jó ötlet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése