2014. 12. 01.

Fahéjas sütőtök ricottával

Szeretem a zöldségek, gyümölcsök természetes ízét és továbbra is azt vallom, hogy nem attól desszert valami, mert édes és nem attól jó egy főétel, mert sós. Megannyi zöld és egyéb fűszerrel kiváló ízeket lehet a főtt, sült ételeinknek biztosítani. Erősíteni, kiemelni és tompítani lehet a karakterüket, ráadásul vannak saláták, amiknek igenis meghatározó ízük van. Elkerekedtek a szemeim, amikor egy barátnőm pár éve mézet és fahéjat kért a sütőtökhöz. Az elég édes méz nélkül is godoltam, meg valahogy nem passzolt számomra a fahéjjal.
Akkor nem kóstoltam, sőt nagyon sokáig nem, de egyik reggel újratöltve az íztárházam, picit más formába öntve ötvöztem az akkori ötletet. Kevés mézet kevertem a ricottába, ráhalmoztam a megsült sütőtök tallérra, megpakoltam ruccolával és megszórtam enyhén fahéjjal. Mennyei!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése