2014. 12. 01.

Ringlós túróstészta

Úgy 10-12 éves lehettem, amikor egy Húsvétra az unokanővérem olyan társasjátékot kapott, ahol bekötött szemmel kellett pusztán érintés útján megállapítani, hogy milyen típusú textillel voltak bevonva az azonos méretű kis hengerek. Az érzékszerveink fejlesztése, és itt különösen az ízlelőbimbóinkra gondolva, a kulcsa az ízek mekkájának. Azon túl, hogy a természetes ízekben keressük feleslegesen és sikertelenül a fűszerek kombinációját, hogy úgy gondoljuk finom, amikor valami csak sós és hogy elájulunk egy igazán gej desszerttől, mert édes, ki tudja mi a különbség ízre a szilva és a ringló között? Óriási nagy, elárulom!
Ennél a desszertnél semmi adalékanyagot nem használtam. Glutén, laktóz és cukormentes. Csak a természetes íz. Túróstészta ringlóval. Nem a hagyományos formában, de finom! A risztészta önmagában nagyon egészséges, alacsony a kalóriatartalma, ráadásul nagyon szép a színe, amikor röpke 8 perc alatt megfő. Gondoltam, hogy kevés mézzel meglocsolom, de olyan zamatos volt a ringló, hogy szükségtelennek találtam végül. A tésztát a tányérra halmoztam, kanalaztam rá túrót, vágtam rá egy ringlót és szerecsendiót reszeltem rá.
Természetes íz! Nem lesz csalódás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése