2014. 11. 26.

Sokfűszeres sertés oldalas

Nem mindig történik sikeres alkotás a konyhában, ma romboltam is. Adtam ebből az oldalasból a kutyámnak egy falatot, aki vagy 10cm-nyi közelségből hátrált előttem, tekintetét le nem véve a tányérról, én meg róla, így minden borult körülöttem. A kedvenc kancsóm is eltörött. Nem lehet rá haragudni, hát ő az én örök konyhai kis segítségem!
Törés és zúzás előtt úgy kezdődött, hogy leöblítettem a húst, papírtörlővel megszárítottam és a csontocskáknál felszeleteltem. Egy kis tálban összekevertem sót, borsot, aprított friss rozmaringot, kakukkfüvet, oreganot és jól megforgattam benne a húsdarabokat. Disznózsírt kanalaztam egy tepszire, ráhelyeztem a húsokat és meglocsoltam az egészet balzsamecettel. 180fokon omlósra sütöttem, mialatt 2-3-szor megforgattam. A végén kikanalaztam egy kevés zsírt a tepsziből, amit összekevertem mézzel és a húsra locsoltam. A tetejére díszítésként pici rozmaring került.
Remélem ez az oldalas másnak is ízleni fog, nem csak a kutyámnak. Neki már tudom, hogy nagyon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése