2014. 11. 26.

Grapefruitos csokoládésrizs

Sosem szerettem a csokoládés cukrászati csodákat és italokat, mert túl édesnek tartom őket, holott a csokoládét tábla formában imádom! Milyen érdekes az ízlés világ, ahogy idősödöm úgy kedvelem a keserű ízeket, így a fekete csokoládét is. Minél magasabb a kakaótartalma, annál intenzívebb a hmmmm érzés.
Így kezdődött! A kezemben a tábla csokimmal, tekintetem a rizses csészémen, mint mértékegység jelzőn. Tejben megfőztem a csésze adagnyi rizst. Több tejjel kell, mint amúgy vízzel, de igen óvatosan, mert a tej főzésnél másképpen viselkedik, mint a víz. Könnyen odaéghet, vagy kifuthat. Cukrot nem adtam hozzá, helyette 2 púpozott evőkanál 75%-os csokoládéhabport és 1 púpozott teáskanálnyi fahéjat is. Addig kóstolgattam (!), hogy ez a fotónyi maradt, de addigra kitaláltam, hogy a kezemügyébe akadt grapefruit húsából apró szeletkéket keverek bele, a tetejére pedig a tábla csokimból reszeltem a krumplihámozóval.
Ez a recept és sok más nem azért olyan rövid, mert valamit kifelejtek belőle, hanem mert valóban ennyi ideig tart elkészíteni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése