2014. 11. 26.

Az én ZÖLD salátám

Jó pár hónapja a Bandiéknél láttam egy olyan szép salátát, ami egy fakoronára hasonlított. Mondtam is neki, hogy ez olyan, mint egy tölgyfa. Azóta az egyik kedvencem, amit egész pontosan úgy hívnak, hogy tölgylevélsaláta. Üdítő szépségű, finom is, sokáig eláll és ráadásul nem kerül sokba. Létezik lila változata is, ami ha már a fáknál tartunk, épp olyan szép, mint egy vérszilvafa. Csodálatosan mutat egy szépen megrakott tányéron. Hatalmas és közben tartalmas.
Tudtam, hogy tölgylevélsalátát ennék, de kifejezetten nem volt ötletem, hogy mivel. Mi volt itthon? Kecskesajt, zeller, paprika, dió és egy pici uborka. Közben Michael Bublé a háttérben. Kb. 5 percig tartott elkészíteni. Ugye milyen szép? Az én ZÖLD salátám!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése