2014. 11. 30.

Diós túrógombóc

Imádom a változást, a változtatást, az újat, a nem megszokott formákat. Azt mondja az angol, hogy 'Thinking outside the box', azaz gondolkodjunk máshogyan, a szokásostól eltérően, új szemszögből. Hogy mi köze ennek a képen látható golyókhoz? Változtatni akartam és ennek ereménye lett az új túrógombócom. Igen, igen! Ez egy sor túrógombóc. Mégpedig hidegen tálalt, főzés nélkül készített túrógombóc.
250g túrót összedolgoztam 3 evőkanál apró szemű zabpehellyel, 3 evőkanál mascarponeval, ízlés szerint cukorral, vagy mézzel és pont annyi natúr joghurttal, hogy formázható állagú legyen.  A pikáns ízét a frissen reszelt szerecsindió adja. Pár órára hűtőbe tettem, majd kivi nagyságú golyókat gyúrtam, amiket megforgattam apróra vágott dióban, majd ráültettem porcukros tejfölre.
Nagyon egyszerű!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése