2014. 11. 27.

Csípős paradicsomos csirke

Olyan családban nőttem fel, ahol alapvetően csípősen ettünk és eszünk ma is. Hárman vagyunk lányok testvérek, de kivétel nélkül mindegyikőnk bármelyik választása elhaló hang kíséretében, fátyolos tekintettel dícsérte anyu halászlevét. A paprikakrémet hosszú évek óta a szüleim készítik, mivel nekünk a mi Pistánk erősebb, mint az a boltban kapható másik. Elgondolkodtató, hogy lehet emiatt van csípős nyelvünk? :-)
2 érett paradicsomot felvágtam, 10 koktélparadicsomot elfeleztem, 2 fej fokhagymát felszeleteltem és 1 evőkanál paprikakrémmel és 2 kávéskanál csilispaprikával összekevertem egy tálban. 2-2 felső és alsó csirkecombot, és 2 kettévágott szárnyat kacsazsíron megpirítottam, aztán ráöntöttem a paradicsomos masszát. Öntöttem hozzá egy pohár vizet és fedő alatt puhára főztem. Időnként muszáj megkeverni, míg a sót a paprikakrémtől javaslom függővé tenni! Az enyém elég fűszeres, így nem igényel külön sózást.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése